<$BlogRSDUrl$>

11.8.03

Dagens Blix 

Kom store Gud, du Heilag And, / Fraa høge Himmelsalar!
I Livet leid meg ved di Hand / Og gjenom Daudens Dalar!
Nytt Hjarta i meg fød! / Og alle Hugsaar grød!
Ver du min Saalarfred! / Mitt rædde Hjarta gled!
Gjer mine Vegjer reine!

--------------------------------
Nokre Salmar, gamle og nye [I], Christiania: Det norske Samlaget, 1869

Fjerde verset av pinsesalmen "Den Id er Herren tekkjeleg, Som Grunn i Ordet heve." Tone: Vår Gud han er så fast ei borg. Blix nemner S. Jonæson som opphavsmann ("Den Idræt Gud er tækkelig, Som Grund i Ordet haver"), men salmen er opphavleg tysk, skriven av Gottfried Wilhelm Sacer.

Send ein kommentar.
Gårsdagens Blix.
# lagt inn 11.8.03 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?