<$BlogRSDUrl$>

14.8.03

Dagens Blix 

Jesu! din Samfund i Anden at smaka / Lengtar og stundar mitt Hjarta og Sinn.
Riv meg fraa Alt, som vil halda tilbaka! / Drag meg i deg, som er Upphavet, inn!
Syn meg til Fullnad mi Umegd og Møda, / Syn meg det Djup utav Vanart i meg!
So at seg Kjøtet til Daude maa bløda, / Andi aaleine maa liva fyr deg!

--------------------------------
Nokre Salmar, gamle og nye [I], Christiania: Det norske Samlaget, 1869

Peder Jakobsen Hygom (1692-1764, biskop i Århus) omsette "Jesu, din søde Forening at smage" til dansk. Det er berre denne eine teksten av han overlevert i danske og norske salmebøker. I nyare salmebøker vert Johann Ludwig Konrad Allendorf (1693-1773) oppgjeven som opphavsmann, men sikkert er dette visstnok ikkje.

Send ein kommentar.
Gårsdagens Blix.
# lagt inn 14.8.03 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?