<$BlogRSDUrl$>

18.8.03

Det første Blix-minnet 

Himmelske Fader, Herleg utan like! Til alle stader Når ditt store rike.
Stjernor du styrer Og alt liv som yrer, Alt ned til mauren i mold.


Eg sit i kyrkjebenken i Tromsø domkyrkje, ved sida av far. Eg er seks år. Eller sju? Nei, eg trur ikkje eg har starta på skolen.

Landstads reviderte salmebok, nummer 27. Eg er sjølvhjulpen, kan slå opp, kan lese.

Kven som har laga inngangssalmen, har lite å seie for meg. Men stemninga i kyrkja merkar eg, ved sida av far, saman med alle dei andre som syng, orgelet og melodien ("Vingede skarer", ikkje den folketonen vi nyttar no). Her er ei trygg og jordnær gudstru, forankra i kyrkja såvel som i naturen - "alt ned til mauren i mold."

Forsynstrua i det verset har eg nok hatt problem med sidan. Men grunntonen har vore der.
# lagt inn 18.8.03 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?