<$BlogRSDUrl$>

18.8.03

Essay 

I helga har eg vore på haustens første samling i det faglitterære forfattarstudiet. Modulen Essayskriving vert gjennomført for første gong i haust. Tre svært ulike, men svært gode førelesingar på laurdagen. Kjersti Bale gav ei gnistrande innføring i Michel de Montaigne, Gudleiv Bø las norske essayistar med oss (helst frå 18. og 19. hundreåret), og Wera Sæther gav ein ettertenksam introduksjon til sin eigen essayistikk. Eg er framleis ikkje heilt sikker på kva eit essay eigentleg er, men eg er usikker på eit noko høgre nivå enn før.

Sundagen var sett av til det som for dei fleste av oss er kjerneverksemda i denne utdanninga: Gjennomgangen av deltakarane sine eigne tekstutkast. Fint å sjå dei att etter sommaren, pianisten Magnus, bokkaféverten Ingeborg, historikaren Nina og forskingsjournalisten Unn. Ny vegleiar for gruppa: Wera Sæther. Engasjerte og spennande diskusjonar. Dette lover godt.

Eg leverte eit par sider til temaet heilagspråk og daglegspråk (bøn og banning). Stoffet kan ta mange vegar, men eg må velje ein. Eg treng å tenkje meg om litt til når det gjeld vegval.


Send ein kommentar.
# lagt inn 18.8.03 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?