<$BlogRSDUrl$>

9.11.03

Dagens Blix (ekstra) 

Raud- og gulkledde fotballtilhengarar set preg på Oslo. Det er cupfinale mellom Rosenborg og Bodø/Glimt på Ullevål stadion i dag. Glimt har skaffa seg ein ny kampsong. Her markerer vi dagen med første vers av den gamle, og med vers 6, sidan det er sundag.

Barndomsminne.
(Fraa Nordland).

Aa eg veit meg eit Land / Langt deruppe mot Nord
Med ei lysande Strand / Millom Høgfjell og Fjord.
Der eg gjerna er Gjest, / Der mitt Hjarta er fest / Med dei finaste Band.
Aa eg minnest, eg minnest so væl dette Land!

I min Heim var eg sæl, / Avdi Gud var attved,
Og eg kjende so væl, / Kor det andad Guds Fred,
Naar til Kyrkja me for, / Naar me heime heldt Kor, / Og med Moder eg bad.
Aa eg minnest, eg minnest so væl denne Stad!

-----------------------
Salmar og Songar (Oslo: Olaf Huseby, 1900), s. 133-136
Første gongen trykt i Den 17de Mai 13. august 1896.

Domprosten i Bodø, Tor B. Jørgensen, har elles avlagt denne lovnaden i ei feststemt stund på Rockefeller i går, melder Avisa Nordland:
– Hvis Glimt viner cupfinalen skal jeg ha en Glimt-drakt under prestekjolen hver eneste søndag neste år.

Det er godt det ikkje er utanpå.

Oppdatering: Domprosten slepp. 3-1 til Rosenborg.

Fredagens Blix.
Send ein kommentar.
# lagt inn 9.11.03 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?