<$BlogRSDUrl$>

6.11.03

Dagens Blix 

Um Natti enn er nog so svart, / Ho flyr, naar Soli renner.
So flyr min Hugverk vel og snart, / Naar rett eg ser og kjenner,
At Gud so reint usegjeleg / Fraa evig Tid hev' elskat meg
Og vart min Bror og Like
Eg gløymer aldri desse Ord, / Som klang herned fraa Englakor:
Guds Fred paa Jorderike!

----------------------
Nokre Salmar (Andre rettade og aukade Utgaava; Kristiania: Samlaget, 1883), nr. 6

Brorson-salmen "I denne søte Joletid" har Blix arbeidd ein del med sidan Nokre Salmar II (1870). Slutten av dette femte verset lydde opphavleg slik:

At Gud so reint usegjeleg / Fraa evig Tid hev elskat meg
Og er min Broder vorden.
Eg gløymer aldri desse Ord, / Som klungo ned fraa Englakor:
No er det Fred paa Jordenn'!

På mikroplan kan vi notere at infinitivsmerket ikkje lenger er "at", men "aa," medan "inkje" er erstatta av "ikkje".

Førre utgåva (1870).
Gårsdagens Blix.
Send ein kommentar.
# lagt inn 6.11.03 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?