<$BlogRSDUrl$>

19.11.03

Dagens Blix 

Jesus, dine djupe Vunder / Og din Daude saar og strid
Huggar meg i alle Stunder, / I all Naud, som Hjartat lid.
Renn meg nokot Vondt i Hug, / Til di Pinsla ser eg bljug;
Det skal Syndehugen kjøva: / Dine Saar med Synd ei høva.

----------------------
Nokre Salmar (Andre rettade og aukade Utgaava; Kristiania: Samlaget, 1883), nr. 15

Heller ikkje denne tredje langfredagssalmen (originaltekst: Joh. Heermann) er vesentleg endra sidan førsteutgåva. Hittil har det sett ut som Blix var minst nøgd med dei eldste salmane, dei frå første heftet av Nokre Salmar (1869). Men denne fekk altså stå, med kosmetiske endringar. Dei to siste linjene i femte og nest siste verset, til dømes:
(1869:) Ved din Daude er meg givet / Raad at standa upp til Livet.
(1883:) For din Naade vil meg giva / Raad aa standa upp og liva.

NYTT: Sjå heile salmeteksten.

Førre utgåva (1869).
Gårsdagens Blix.
Send ein kommentar.
# lagt inn 19.11.03 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?