<$BlogRSDUrl$>

22.2.04

Fattig student 

Brev frå Elias Blix til Johan Amundsen, Kristiania, 10.12.1861:
Mit Liv her i Kristiania er mere end nogensinde før en Kamp for forskjelligartede Formaal, dels for at lære, og dels for at leve. Ofte nok er jeg nær ved at ligge under for det [SIC] eller andet Hensyn: dels for Mismodet over den ringe Fremgang i Arbejdet for mit egentlige Formaal, dels for ydre Mangel. Jeg har altid været fattig, men aldrig har jeg i den Grad følt Fattigdommens Byrder som her i det rige, kostbare, pengeslugende Kristiania. Det er kun med Nød jeg kan erhverve det tarveligste Udkomme, uden ganske at forsømme mine Studier. Min Tid er derfor saa optaget som den bedst kan blive; og ingen Dag gaar hen, uden at der om Aftenen er lidt ugjort af hvad der skulde og burde være udført.
Mellom mykje anna held eg for tida på med breva frå Blix til Amundsen gjennom studietida i Kristiania på 1860-talet. Blix går for å vere ein noko reservert person (eg trur mykje handlar om sjenanse), som sjeldan opnar seg, sjølv i private brev. Men denne passasjen seier mykje, tykkjer eg.

Send ein kommentar.
# lagt inn 22.2.04 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?