<$BlogRSDUrl$>

3.5.04

Dagens Blix/Paulus 

Romarane 9,1-5
Eg segjer Sanning i Kristus, eg lyg ikkje, daa mitt Samvit vitnar med meg i den heilage Ande,
2 at eg heve ei stor Sorg og ein stendig Verk i mitt Hjarta.
3 For eg vilde ynskja, at eg sjølv var bannstøytt fraa Kristus fyre mine Brøder, mine Samættingar etter Kjøtet,
4 dei, som ero Israelitar, som hava Barnekoret og Herlegdomen og Pakterna og Loggivningi og Gudstenesta og Lovnadarne,
5 som hava Federne, og som Kristus er ættad fraa etter Kjøtet, han som er Gud yver alle Ting, velsignad i all Æva, Amen!
-----------------
Apostelen Pauli Brev til Romarne (omsett av Elias Blix, med Ivar Aasen som konsulent; Kristiania: Det norske Samlaget, 1882. 2. opplag 1889)

Les avsnittet i dagens bibelomsetjing
(Får du bokmålsteksten? Gå inn på Bibelen.no og klikk på "Nynorsk" i menyen til venstre).
[Oppdatering, 05.05.2004: Les heile kapitlet.]
Fredagens Blix.
Send ein kommentar.
# lagt inn 3.5.04 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?