<$BlogRSDUrl$>

9.6.04

Klæbo og salmane 

Klæbo sette overlag stor pris på Blix-salmane. Blix fortalde sjølv om dette i 1901:
Deretter maa eg nemna min kjære ven John Klæbo, den unge gaaverike nordlandske diktaren, som me syntest gjekk so altfor tidleg burt fraa oss. Han var reint hugteken i desse salmarne; eg hugsar so grant ein dag, eg møtte Vinje, som kom fraa trykkjeriet, der "Dølen" kom ut; han sagde daa med lysande andlit: aa Herre Gud, no skulde du sét Klæbo; han sat ned i trykkjeriet og las paa eit ark av dine salmar og grét av gleda, so taarorne hagla. Sidan skreiv Klæbo ei lengere melding i bladet "Svein Urædd", der det gløder av eldhug og barnleg gleda.
Ei talande stadfesting får vi i Klæbo sitt brev til Bang 16.03.1870. Han fortel om julehelga, hos proprietær Holmsen i Aker:
Anden Juledag var der stort Akerslag hos Holmsen selv; jeg dansede ikke den Dag; jeg var i Virkeligheden saa gjennemtonet af Blix’s Oversættelse: "Stig ned fraa den sjølvgjorde Hægdi, og graat fyr din Frelsar i Lægdi!"
Send ein kommentar.
# lagt inn 9.6.04 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?