<$BlogRSDUrl$>

23.7.04

Olsok 

Avisa Nordland melder at Gildeskål er "Klar for årets Olsok." Det er fint, for eg har tenkt å feire Olsok i Gildeskål. Det kjem mange andre òg, for i Gildeskål har dei Olsokstemne i heile ni dagar:
Mannlige, norskspråklige visesangere blir det mange av – Odd Nordstoga kommer, det samme gjør Halvdan Sivertsen, Ola Bremnes og Terje Nilsen. I tillegg debuterer den lokale sangskriveren Arild Sandberg med eget band og egenkomponerte sanger på ungdomshuset på Inndyr.

– Vi har valgt artister med det for øye at vi skal ha en bred appell. Programmet er utpreget folkelig og kjemisk fritt for jazz. Men vi har også ryddet plass til innslag av samtidskunst, og da tenker jeg spesielt på kunstnerne fra «Sørfinnset skole» og Tor Waageng og hans utstilling. Sistnevnte er en nyskapende billedkunstner som har spesialisert seg på digital bearbeiding av fotografier, forteller Olsok-generalen til Avisa Nordland.
OK, eg er litt lei meg for det med jazzen. Men no fekk eg endeleg høve til å nemne det nynorske popikonet (eller kva han no er) Odd Nordstoga. Det var på tide. Han er jo arvtakaren til Aasmund Olavsson Vinje. I alle fall kjem han frå same Plassen. Diverre rekk eg ikkje konserten hans i Gildeskål, den er på sundag, og eg er vel først framme onsdag. Men eg trøystar meg med å lese om att min favorittkommentar til popfenomenet Nordstoga, Ragnar Hovlands (tekstforfattaren til "Kveldssong (for deg og meg)") "Popstjerne igjen".

Meir om olsok i Gildeskål.
Meir om Odd Nordstoga.
"Popstjerne igjen."
Send ein kommentar.
# lagt inn 23.7.04 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?