<$BlogRSDUrl$>

14.10.04

Dagens Blix 

Kjære Pastor Barstad!

Lad mig med disse Linjer faa ønske Dem et godt og velsignet nyt Aar og god Lykke med Deres prægtige lille Blad, maatte det faa mange nye Læsere i det nye Aar! Det er dog baade Synd og Skam, at de ældre Tingere skal vrage et saa godt Blad for Maalets Skyld, og ikke nok af nye komme isteden. Forhaabentlig maa dog dette snart rette paa sig, og navnlig faar vi haabe, at den kristelige Ungdom nu snart for Alvor maa komme med; der synes dog at være adskillige gode Tegn i den Retning. - Naar jeg er sammen med maalvenlige Folk, lægger jeg dem stadig paa Hjerte at støtte "St. St.", idet jeg efter Evne fremholder den store Betydning for Maalsagen af at have et godt religiøst Blad paa Maalet; og jeg har da tydelig mærket en stigende Erkjendelse heraf. Naturligvis gaar det ikke saa fort med at omsætte denne Erkjendelse i Gjerning; men det kommer nok efterhaanden, og navnlig maa som sagt den kristelig interesserede Ungdom her kunne gjøre meget. Altsaa godt Mod!
---
Jeg har gjort en liden Salme, som jeg har tænkt kunde passe til Epistelen paa Fastelavns Søndag (Efes. 5,25 ff); jeg sender den da hermed, om De skulde finde den brugbar for Deres Blad.

Med venlig Hilsen,
Deres E. Blix.

Kra. 2/2-98.
-----------------------
Stille Stunder 10/4, 19.02.1898

Den "vesle salmen", publisert på første side i bladet, er den med overskrifta "Kristi Brud" ("Den gode Gud / Ei Kyrkjebrud /Aat Sonen vilde vinna"), som seinare kom med i Salmar og Songar (1900). Den kjem vi attende til. I dag ville eg berre vise fram dette vesle dømet på synergieffekten mellom ulike måltiltak, her salmedikting og bladutgjeving. Elias Blix, kjend offentleg person, professor, eks-statsråd og salmediktar, stør Stille Stunder! Men sanneleg får han att for det òg, for i ingressen til brevet skriv Barstad:
Dr. E. Blix sin vene Salm paa fyrste Sida maa de gjeva Gaum etter, særleg alle Lærarar. Syng honom med Bornom! Aanei kor han treffer den innste Grunntonen i den kristelege Kjensla! Me sat her og song honom, Embets-Felagen im og eg, med Taaror i Augom. Eg maa tenkja: lat koma mange fleire slike Salmar, og lat dei verta sungne inn i Folks innste Hug, so hev Maalet vaart sigra. Men aa syngja deim inn i Hjarto maa de Lærarar hjelpa til med.
Gårsdagens Blix.
# lagt inn 14.10.04 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?