<$BlogRSDUrl$>

25.10.04

Dagens Blix 

Statsminister Richter
Stockholm

Kan absolutionssagen sikkert ventes afgjort lørdag?

Isåfald trykker vi strax resolutionen, dateret 4 december.

Blix.
---------------------
Telegram frå statsråd Elias Blix, Kristiania, til statsminister Ole Richter, Stockholm, onsdag 01.12.1886

Eg kom til Trondheim med nattoget, og i dag har eg vore på Gunnerusbiblioteket, for det meste for å sjå i privatarkivet etter Ole Richter. Det svarar til forventningane. Eg rakk gjennom store delar av sakarkivet frå regjeringa Sverdrups tid i dag. Eg kjem att i desember. Då skal eg leite meir i den omfattande korrespondansen. Brevarkivet til Richter fyller meir enn 20 boksar.

Telegrammet skal lesast saman med eit utolmodig brev frå Blix datert 22. november 1886. Han ventar på ei endeleg avgjerd av "2 Sager om Skriftemaal og om den nye Høimesseliturgi". Det var Jakob Sverdrup som hadde sett i gang dei store liturgireformane medan Blix var i Stockholm (eitt år, frå sommaren 1885 og til sommaren 1886). Men no er det Blix som skal føre dei i mål.

Ein blir god med kopimaskin, om ikkje anna. Ein stad rundt 400 sider i dag, mellom anna hovudoppgåva til Tove Bull. Den har eg gledd meg til. Dessutan har dei mykje rart her av lokalhistorisk og slektshistorisk litteratur, og mykje gammalt. Skår i gleda: Dei fann ikkje att tidsskriftet Den norske Folkeskole i magasinet. Eg får prøve Hamar i staden.

Trondheim ser elles ut som byen alltid har gjort, med unnatak av eit stort hol i Nordre gate (det manglar eit kvartal eller noko). Ikkje mykje liv i sentrum på ein måndagskveld. I morgon er det Statsarkivet som står for tur.

Torsdagens Blix.
# lagt inn 25.10.04 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?