<$BlogRSDUrl$>

5.10.04

Dagens Blix/Johannes 

Johannes 11,11-15
11 Dette talade han, og deretter sagde han til deim: "Lasarus, vaar Ven, er sovnad; men eg gjeng og vil vekkja honom or Svevne".
12 Hans Læresveinar sagde daa: "Herre, er han sovnad, so vil han vera bergad".
13 Men Jesus talade um hans Daude; men dei tenkte, at han talade um den naturlege Svevn.
14 Difyre sagde daa Jesus deim beint fram: "Lasarus er daud.
15 Og fyre dykkar Skuld er eg glad, at eg ikkje var der, so de skulo tru; men lat oss fara til honom!"
-----------------
Evangeliet etter Johannes (omsett av Elias Blix; Kristiania: Det norske Samlaget, 1889)

Eitt av mange døme på bruken av ironi i Johannesevangeliet. Moral 1: Læresveinar er tungnemme. Moral 2: Eufemismar skapar forvirring. Moral 3: Jesus har alltid rett.

I ei interaktiv verd burde eg no sjølvsagt ha laga lesaravrøysting mellom dei tre alternativa. Det er tre gode grunnar til ikkje å gjere det:
1. Så stor teknisk innsikt har eg ikkje.
2. Talet på folk som røystar vert sjeldan statistisk signifikant (det går fint an å lage søylediagram på bakgrunn av to røyster, men det er å lyge med statistikk).
3. Alternativa utelukkar ikkje kvarandre. Sjølv er eg tilbøyeleg til heilgardering.

Les teksten i dagens bibelomsetjing (Frå Bibelen.no).
Gårsdagens Blix.
# lagt inn 5.10.04 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?