<$BlogRSDUrl$>

8.10.04

Nobelprisar 

Den Norske Nobelkomite, i dag:
Den Norske Nobelkomite har bestemt at Nobels fredspris for 2004 skal tildelast Wangari Maathai for hennar innsats for ei berekraftig utvikling, demokrati og fred.
Nei, eg hadde heller aldri høyrt om den kenyanske opposisjonelle miljøaktivisten, som "grunnla Green Belt Movement der ho gjennom nesten tretti år har mobilisert fattige kvinner til å planta 30 millionar tre." Men eg sluttar meg til gratulasjonen frå miljøorganisasjonen eg tilhøyrer.

Med det same tek vi med meldinga frå Svenska Akademin, i går:
Nobelpriset i litteratur år 2004 tilldelas den österrikiska författaren
Elfriede Jelinek
”för hennes musikaliska flöde av röster och motröster i romaner och dramer som med enastående språklig lidelse blottar de sociala klichéernas absurditet och tvingande makt”.
Her har ikkje min organisasjon uttala seg, og heller ikkje den til Elias Blix, så vidt eg kan sjå. Gratulerer likevel.

"Gyldendal forlag satt i forhandlinger med Elfriede Jelineks agent da Nobelprisen ble annonsert i ettermiddag," melder NRK Kulturnytt. Tru kor mykje marknadsverdien steig i løpet av dei minutta? Jelinek er ikkje tidlegare omsett til norsk - med unnatak av novella "Paula" (Solum forlag).
# lagt inn 8.10.04 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?