<$BlogRSDUrl$>

26.7.05

Dagens Blix 

Kven vil no meg klaga / Og til Doms meg draga / Fram til Sinai?
Snart mi Synd eg kjenner, / Men til Jesus renner: / Han meg gjerer fri.
Kom med Krav / Ved Jesu Grav!
Han meg vil ein Fristad laga. / Kven vil der meg klaga?

----------------------
Elias Blix, Nokre Salmar (4de aukade Utgaava; Kristiania: Samlaget, 1891), nr. 106

Attergløyme frå 4. sundag etter treeining/5. etter pinse. Brorson-salmen "Hvo vil mig anklage?" var med i Landstads salmebokutkast og i fleire av salmebokforsøka midt på 1800-talet (t. d. Lammers og Wexels), den kom med i Andreas Hauges salmebok, men ikkje i den endelege utgåva av Landstads kyrkjesalmebok. Det er faktisk Blix som har berga denne teksten for norsk kyrkjesong, hans nynorske versjon står både i Landstads reviderte (nr. 491) og i Norsk Salmebok (nr. 329). Ja, og i Nynorsk Salmebok, sjølvsagt. Alt skanderinga av første line er meir vellukka i Blix' versjon enn i Brorsons.

Salmen er enkel, tradisjonell, sentral og evangelisk. Det bibelske utgangspunktet ser ut til å vere Romarbrevet 8,33-39.

Heile salmen
Kjelde for bibelteksten: Bibelen.no
Gårsdagens Blix
# lagt inn 26.7.05 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?