<$BlogRSDUrl$>

27.10.05

Stockholm 

I går avslutta eg tre svärt effektive Uppsala-dagar. Hans-Olav Mörk og eg har vitja det svenske bibelselskapet, som har gjennomfört eit enda större bibelomsetjingsprosjekt (Bibel 2000) enn det vi er med på i Noreg (eg har visst ikkje nemnt det, men nytt norsk nytestamente blir lansert 16. november). Det var svärt nyttig, og svärt hyggeleg, vi hadde eit flott vertskap i Christer Åsberg og Kjell Hognesius, sentrale personar i arbeidet med Bibel 2000. I går ettermiddag rakk eg til og med nokre timar på handskriftsamlinga ved Uppsala Universitetsbibliotek. Eg fann ikkje så mykje, men eit par gullkorn har eg med meg heim.

I dag er det Stockholm, veret er strålande og eg skal ut og gå. Blix budde her i byen i året 1885-1886, som medlem av den norske statsrådsavdelinga (har du lese Odd I. Skjäveslands Ministerhotellet? Det skulle du gjere). Så skal eg finne fram til aktuelle arkiv og bibliotek, mest for å förebu eit lengre besök til vinteren ein gong.
# lagt inn 27.10.05 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?