<$BlogRSDUrl$>

2.2.06

Completorium frå Ørsta 

Men før eg kjem meg til Sverige skal eg til Hadeland, meir presist: Til Tingelstad kyrkje på Brandbu for å spele. Ved konserten sundag kveld kl. 18.00 framfører orkesteret mitt Haydns Nelson-messe, saman med koret Schola Sancti Petri, dirigent Trond Kverno og eit svært godt solistlag. Meir kan du lese i Oppland Arbeiderblad.

Lesarar av BlixBlog vil nok ha vel så stor interesse av det andre verket, Trond Kvernos Completorium in noctibus - med undertittelen "Variasjonar over folketonar frå Ørsta". Verket er framført før, i ein versjon for kor, solistar, orgel og blåsarar. Men ein ny versjon med fullt orkester blir uroppført sundag. Terje Aarset og Per Halse burde jo ha gått på sine bein frå Ørsta for å få med seg den opplevinga, men det er litt seint å begynne no.

Eg har ei særleg personleg glede av å medverke her, eg har kraftige røter på Hadeland. Farfar kom frå ein av Aschim-gardane, som ligg i lia rett nedfor Tingelstad kyrkje. Fleire av gardane er i dag drivne av mine tremenningar.
# lagt inn 2.2.06 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?