<$BlogRSDUrl$>

16.2.06

Statsreligion 

Eg meiner å ha proklamert det synet her på BlixBlog at kyrkja bør skiljast frå staten. Eg finn det naudsynt å proklamere at eg også er i mot andre former for statsreligion. Om du skulle lure på kva som er den norske statsreligionen, kan du lese Vårt Land i dag:
Sogneprest Nils Øyvind Kjøl i Vestfold flytter gudstjenesten i Vivestad kirke to timer førstkommende søndag. I stedet rigger han opp en storskjerm foran alteret i kirken.
...
Han flytter gudstjenesten to timer og inviterer menigheten til å komme og se på herrestafetten i kirken.

– Vi kan ikke konkurrere med en topp sportslig begivenhet, sier han til Tønsbergs Blad.
Han mener at flyttingen av gudstjenesten er en ren nødvendighet.

– Herrestafetten er OLs høydepunkt og noe alle vil ha med seg. Ettersom den starter klokken 10 og varer til klokken 12, kunne vi risikere at ingen andre enn meg, organisten og kirketjeneren dukket opp i kirken, sier den sportsglade presten.
Av frykt for konsekvensane skal eg avstå frå å nytte ytringsfridommen min til å seie mi hjartans meining denne gongen. Eit tidlegare oppgjer med fotballtrua har lært meg at ein ikkje bør tulle med det heilage, folk som lever og brenn for slikt er truande til litt av kvart.
# lagt inn 16.2.06 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?