<$BlogRSDUrl$>

24.6.06

Festspeldag 3 

i samandrag, ved starten av dag 4: Eg fekk ikkje med meg Andreas Homplands Aasen-føredrag om regionalisering, men det var konferanse i Aasen-tunet om same tema med politikarar og byråkratar, så tilhøyrarar hadde han sikkert. Ferjeturen med Jakob Sande-program hadde vore svært vellukka, høyrde eg etterpå.

Festspeldiktaren heldt bloggekurs på Høgskulen i Volda, der var eg heller ikkje (sjølv om eg var innom høgskulen i anna ærend). Men heilt på eiga hand trur eg at eg har greidd å fikse den irriterande feilen som har gjort det vanskeleg for Internet Explorer-brukarar å lese ei side heilt til bunns.

Men Vamp måtte eg få med meg litt av, dotter mi har vore litt misunneleg for det. God jonsokstemning i Volda bygdetun, regnbygene var over og mykje folk og mykje knott var ute.

Og så var det MålBar i Ørsta med Radio Røynda-kjendisane Finn Tokvam og Halvor Folgerø (sistnemnde iført fagott). Hysterisk morosam presentasjon av romanen (også inkludert ei diktsamling) Tyl, med Olav Stedje som kultfigur. Og sanneleg dukka den lys levande Olav Stedje opp, til stor glede særleg for, kva skal ein seie, den litt tilårskomne delen av publikum (sånn frå min alder og nokre år oppover).
# lagt inn 24.6.06 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?