<$BlogRSDUrl$>

6.2.07

Framleis Bergen 

Det var godt eg såg vermeldinga og tok vinterfrakken, for i Bergen har det vore vinter heile veka. Hardt å vere fugl, is på Lille Lungegårdsvann (og til og med på Arnavågen, har eg sett om morgonen på veg til stasjonen).

Det har vore gode skrive- og kjeldedagar. På UB i Bergen har dei meir enn dei fleste veit om, her har eg funne både publikasjonsstaden for "Klokkerim" (eg har spurt etter det ein eller annan stad på bloggen), eit ukjent avisinnlegg av IX frå 1865 om tilhøve ved Tromsø seminar, og ei skildring av livet i Blix-heimen rundt 1880 av ein teologisk student som hadde hybel der. Og mykje anna.

På toppen av det heile trefte eg Jarle Bondevik på spesiallesesalen i dag, det blei både bibel- og salmeprat av det, må vite.

I morgon fer eg heim att med toget.
# lagt inn 6.2.07 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?