<$BlogRSDUrl$>

17.8.08

Blix i haust 

I morgon tek skoleåret til for dei unge her i huset. Eg har vore i arbeid nokre dagar alt, men det er først no kjensla av haust kjem sigande. I dag har eg rydda i kalenderen for å få oversikt over kva for Blix-arrangement eg har lova meg bort til i haust. Om du har lyst til å synge Blix-salmar og høyre meir om forfattaren, kan du t. d. halde av ein av desse datoane:

tysdag 16. september kl. 19.30: Hamar Y’s Men’s Club
torsdag 18. september kl. 18.30: Israelsmisjonen, Enebakk
tysdag 23. september kl. 19.30: Uranienborg kirkeakademi, Oslo
onsdag 15. oktober: Fjellhaug skoler, Oslo (fagsamtale med lærarane)
torsdag 23. oktober: Fana kyrkje eller kyrkjelydshus, Bergen (i samband med kulturdagane i Fana og Ytrebygda)
søndag 9. november kl. 19.30: Dalen kyrkje, Folldal

Eit tidlegare annonsert arrangement på Bryne blei det ikkje noko av. Om det finst fleire som har lyst til å arrangere Blix-kveld, kan eg framleis finne noko ledig tid i haust.
# lagt inn 17.8.08 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?