<$BlogRSDUrl$>

22.11.08

Ryfylkereisa 

Seint i går kveld kom eg heim att etter ei to dagars festreise i Ryfylke.

Under arbeidet med Blix-biografien slo deg meg ofte kor mykje utviklinga av kommunikasjonar har hatt å seie for utviklinga av fedrelandet. Den opplevinga kom eg i kontakt med att desse to dagane. For ein som har budd store delar av livet på det indre austlandet eller i Oslo-området, er både hurtigbåtferda i Rogalandsfjordane og ekspressbussen Røldal-Oslo eksotiske opplevingar. Interessant er det å høyre om utviklinga av vegnettet. Å reise med fly, derimot, er berre mas. Takke meg til toget, eit miljøvenleg og komfortabelt alternativ. Kor er den politikaren som vågar å finne fram att dei verkeleg ambisiøse jernbaneplanane frå mellomkrigstida? Men no snakkar eg meg vekk.
# lagt inn 22.11.08 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?