<$BlogRSDUrl$>

21.4.09

In memoriam 

Far min ringte i kveld for å fortelje at biskop emeritus Ola Steinholt er død. Han blei 74 år. Nordlys har omtala dødsfallet her.

Steinholt var høgt respektert og vil bli djupt sakna. Eg kjente ikkje Steinholt så godt sjølv, foreldra mine hadde meir med han å gjere. Eg helste på han sist under lanseringsseminaret for Blix-biografien i Grønåsen kyrkje i Tromsø for eit år sidan. Den beste måten å minnast Steinholt på her på bloggen, må vere å minne om ein magisk augneblink på Blix-plata til Kine Hellebust: Partiet der Steinholt resiterer ei strofe eller to frå "Å eg veit meg eit land".

Et lux perpetua luceat eis.
# lagt inn 21.4.09 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?