<$BlogRSDUrl$>

2.8.09

Likestilling 

NRK Møre og Romsdal:
Kyrkja blir skulda for å drive språkleg diskriminering. Papira som er sende ut til kyrkjevalet er stort sett på bokmål.

Leiaren i likestillingsutvalet i Møre og Romsdal, Reidun Klock Tjervåg, seier ho er provosert:

- Eg synes dette er lite respektfullt ovenfor ein stor del av medlemmene i Den norske kyrkja, seier ho.
Forsvaret? "Dårleg tid". For å sitere Charlie Brown i bokmålsutgåve: "Jeg gremmes".

PS: Ting kan tyde på at nettjournalisten heller ikkje har hatt så god tid ...<

Oppdatering, 04.08.2009:
Heller ikkje Noregs Mållag er nøgd med Kyrkjerådet.

Oppdatering, 05.08.2009:
Og i dag har Reidun Klock Tjervåg eit innlegg i Sunnmørsposten om saka.
Sjøl har eg skrive til Kyrkjerådet at eg ikkje kjem til å røyste ved soknerådsvalet med mindre eg blir likestillt med bokmålsfolket og altså får valkortet på mitt eige mål.
Dette handlar om likestilling og respekt.
# lagt inn 2.8.09 0 kommentarar
Skriv ein kommentar
Send innlegget til nokon du kjenner

Kommentarar:

Skriv ein kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?